niedziela, 9 października 2011

Lucifer Vir Honestus w pierwszej odsłonie, czyli włoska biżuteria w albumie

Od czasu do czasu wpada człowiekowi coś ciekawego w rękę, prawda? Tak samo stało się podczas mojego pobytu we Włoszech, gdy moja siostra mimochodem podarowała mi album bardzo oryginalnej biżuterii. Podobno dostała go na targach jubilerskich i nie był jej już potrzebny, a pomyślała, że mnie może zainteresować. Miała całkowitą rację, bo oglądałam go już (bez przesady!) kilkadziesiąt razy. Całość nie jest zbyt duża ale zdecydowanie powala na kolana swoją zawartością. Dzisiaj prezentuję wam jedynie drobny przedsmak tej pięknej biżuterii w postaci kilku wybitnie interesujących zdjęć. Obiecuję, że już w najbliższym czasie opisze wam dokładnie autora/ów i zaprezentuje najnowszą kolekcję. Enjoy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz