środa, 9 listopada 2011

Ozdobna naklejka na laptopa - DIY handmade

Ten post powinien raczej nosić nazwę w stylu - Jak upiększyć swojego laptopa, czyli wszystko co szanująca się blogerka powinna wiedzieć o komputerowym designie!


Już jakiś czas temu robiąc zakupy w mojej ulubionej hurtowni papierniczej (tak, tak! dość często tam zaglądam!) natrafiłam na coś co przykuło moją uwagę. Na półce z drobnymi dodatkami komputerowymi dostrzegłam różnokolorowe naklejki na laptopy. Oczywiście z nieukrywaną ciekawością postanowiłam je obejrzeć. Już kiedyś, chyba z dwa lata temu, gdy panowała prawdziwa moda na takie ozdoby, zastanawiałam się nad ich zakupem, ale w ostateczności konieczność zamawiania tego przez internet bez możliwości namacalnego sprawdzenia trwałości, spowodowała moją niechęć. Na całe szczęście to już się zmieniło. A wszystko za sprawą powyższej naklejki, którą jednak zdecydowałam się kupić. Jej cena była bardzo niska (poniżej 10zł), więc czym bardziej z dużym zadowoleniem podziwiam teraz wizualny efekt tak taniej ozdoby! Jeśli macie jeszcze jakieś wątpliwości co do takich naklejek to radzę się wam ich pozbyć. Produkt jest bardzo łatwy w użyciu. Przykleja się całkiem swobodnie i co najważniejsze bez jakichkolwiek grudek lub pęcherzyków powietrza. A na dodatek, kiedy już się znudzi można go równie łatwo odkleić stosując delikatnie namoczoną ściereczkę z wodą. Zdecydowanie polecam! Enjoy!

 

A poniżej możecie sami ocenić jak moja nowa naklejka komponuje się na laptopie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz