czwartek, 17 listopada 2011

Jesienne czary-mary, czyli sprytna kopertówka DIY - handmade

Przedstawiam wam dzisiaj sprytny sposób na wykonanie bardzo taniej jesiennej kopertówki. Jak zapewne wiecie już od wielu miesięcy prawdziwym powodzeniem cieszą się jedynie duże kopertówki. Czasami mam wręcz wrażenie, że czym większa tym lepsza, bo w tym przypadku rozmiar ma jednak znaczenie. Przez pewien czas byłam nawet w przysłowiowej kropce spowodowanej tym trendem, bo ja lubię jedynie duże torebki. Bardzo ciężko jest mi się zmusić do zakupu czegoś co nie przypomina swoim rozmiarem worka po ziemniakach lub torby na kombinezony lotnicze!!! Dodatkowo uwielbiam oczywiście długie uszy, przywieszki i wszystko co brzęczy, wisi i kusząco błyszczy się przy torebce. To właśnie dlatego tak długo zwlekałam z zakupem pierwszej kopertówki, która jednak chcąc nie chcąc jest prawdziwym must have na tegoroczną jesień. Mimo wszystko wydawanie całej masy pieniędzy na coś co planuję mieć w rękach zaledwie kilka razy wydawało mi się dość roztropne, więc zaczęłam zastanawiać się nad innym rozwiązaniem. Zgłosiłam się z moimi wątpliwościami nawet do koleżanki, której pasją jest szycie torebek, ale ona poinformowała mnie jedynie o szacunkowych cenach we wszystkich możliwych sieciówkach i wskazała kilka piekielnie drogich prywatnych projektów, które już całkowicie zniechęciły mnie do odwiedzania markowych sklepów. Na całe szczęście, od tamtego czasu minęło zaledwie kilkanaście dni, gdy podczas zakupów w jednym z łódzkich hipermarketów natrafiłam na wyprzedaż torebek firmy Cavaldi http://www.cavaldi.pl/ i nogi się pode mną ugięły ze szczęścia, bo za jedyne 15 zł kupiłam poniższe cudo, które postanowiłam w sprytny sposób przerobić na rasową jesienną kopertówkę w stylu do it yourself i teraz jestem z siebie wyjątkowo dumna! :)

Link do pierwszej stylizacji z nową kopertówką http://roxystyletv.blogspot.com/2011/11/jesienna-stylizacja-z-nowa-kopertowka.html

3 komentarze: