niedziela, 4 września 2011

Wrześniowy Fashion Swap w Muzeum Fabryki w Łodzi - foto part 1

Pierwszą powakacyjną wymianę ubrań mamy już za sobą. Całe wydarzenie rozpoczęło się punktualnie o godzinie 11 i zakończyło grubo po 13. W tym czasie Muzeum Fabryki I.Poznańskiego odwiedziło kilkadziesiąt łodzianek, które aktywnie starały się wymienić swoją obecną garderobę. Wśród nich znalazły się również stałe bywalczynie muzealnych wymian, a dokładniej rzecz ujmując były i takie dziewczyny, które znam praktycznie od zeszłego roku. Stałym już elementem były porozkładane na podłodze wielkie walizki, z których ubrania wylewały się na liczne wieszaki, podesty i krzesła. Jak zawsze miejsca było zbyt mało, aby wszystko pomieścić w przygotowanej przestrzeni, więc większość osób zamiast siadać rozkładała swoje ubrania na krzesłach porozstawianych po całym pomieszczeniu. Było tego tak dużo, że pierwszy raz od dawna odwiedzając to miejsce pomyślałam sobie "ojej jakie tu przepełnienie". Podzieliłam się nawet tą myślą z Kasią Fortuną, która pracuje w muzeum, ale ona zapewniła mnie, że to wszystko jest wizualnym efektem na skutek tak dużej frekwencji i pewnie miała rację. Uczestniczek oczywiście nie chciało mi się liczyć, ale gołym okiem widziałam, że przyniosły ze sobą bardzo fajne rzeczy. Tym razem nie było niestety ubrań dla małych dzieci ani męskiej odzieży, więc kolejnym razem warto to nadrobić (tylko kto to zrobi hahaha?!). Jeśli choć troszkę jesteście ciekawi jak tam było to zapraszam Was do obejrzenia pierwszej części mojej długiej i owocnej fotorelacji z tego wydarzenia. Enjoy!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz