wtorek, 24 stycznia 2012

Kosmetyki marki Calvin Klein

Dzisiaj nastał świetny moment na pokazanie Wam zdjęć moich kosmetyków marki Calvin Klein. Dobrze wiem, że obiecywałam to już w grudniowym filmiku, ale zawsze coś innego odwracało moją uwagę w rezultacie czego dopiero teraz znalazłam czas i odpowiednie oświetlenie na wykonanie tych kilku zdjęć. Dodam tylko, że zupełnie zapomniałam o czerwonym lakierze do paznokci, więc musicie wybaczyć mi jego brak w tym poście. Jeśli jesteście ciekawe szczegółów dotyczących tego zestawu to zapraszam Was do obejrzenia mojego filmiku umieszczonego w dziale Vlog Video Blog, bo tam wypowiedziałam się na ich temat w dość wyczerpujący jak na moje możliwości sposób. Jednocześnie bardzo proszę Was o porady dotyczące kupowania markowych kosmetyków, a dokładniej ich dobrego i sprawdzonego miejsca. Ja swoje kupiłam zupełnie przypadkowo, ale właściwie zastanawiałam się już nad tym czy w internecie są jakieś zaufane strony z podobnymi wyprzedażami i okazjonalnymi zniżkami? Chciałabym kupić sobie jakiś wyjątkowo dobry tusz do rzęs ale ich ceny w przypadku dobrych marek są bardzo często powalające, więc jeśli macie jakieś podpowiedzi to bardzo proszę... :)

P.S. Jeśli jesteście ciekawe jak sprawę wczorajszej anglojęzycznej klawiatury rozwiązał mój mąż to streszczę całą rozmowę do dwóch wyrazów "kopiuj-wklej", bo dosłownie tyle mi poradził za pierwszym razem, gdy poprosiłam go o pomoc. A jak to z mężczyznami zwykle bywa, poskutkowało dopiero za drugim razem i to skutecznie, bo na pasku zadań była taka magiczna ikonka odpowiedzialna za tego typu ustawienia. Polecam sprawdzić jeśli kiedykolwiek spotkacie się z podobnym problemem co ja!

1 komentarz: