sobota, 3 grudnia 2011

Dalsza część autorskich artykułów w internecie

Wbrew pozorom wzmożona praca nad przygotowaniem kolejnego internetowego artykułu może być bardzo twórczym zadaniem. W moim przypadku dotyczy to przede wszystkim pierwszego w życiu artykułu z cyklu "DIY - zrób to sam". Oczywiście nie mam na myśli mojego bloga, na którym zamieszczałam już podobne posty, ale prawdziwy serwis internetowy, który zdradzę wam już za kilka dni. A teraz zacznę moją opowieść od samego początku. Na artykuł skusiłam się po dokładnym obejrzeniu wielu ciekawych propozycji w niemieckojęzycznych pismach dekoracyjnych, które kupiłam sobie w zeszłym tygodniu w Szwajcarii. Moim zdecydowanym faworytem okazał się magazyn ELLE Decoration, który wraz z najnowszym numerem został wzbogacony o bardzo ciekawy dodatek poświęcony grudniowym zakupom. Moje przygotowania do artykułu rozpoczęły się od zaplanowania fachowej koncepcji wykonania tego własnoręcznego projektu. Jako wieloletnia fanka wszystkiego co ekologiczne i świeżo upieczona absolwentka szkolenia z Ekologicznej Mody organizowanego przez UNDP i Polską Zieloną Sieć, postanowiłam, że specjalnie dla moich internetowych czytelników przygotuję ekologiczne kartki świąteczne. Jak się szybko przekonałam od samego pomysłu do realizacji dzieliły mnie tylko zakupy za 20 chf i dwugodzinne przygotowanie kartek. Dzisiaj już jako pierwsi możecie zobaczyć jak wyglądało to od kuchni!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz