czwartek, 8 września 2011

Świetna sesja fotograficzna w hiszpańskim Vogue - przegląd prasy part 2

Kiedy wzięłam ten magazyn do ręki zupełnie nie miałam ani czasu, ani ochoty zastanawiać się kto jest na jego okładce. To przede wszystkim dlatego, że kupowałam go w lotniskowym saloniku prasowym i spieszyłam się już na odprawę samolotu, którym leciałam. Dopiero w domu, po kilku dniach postanowiłam przejrzeć całość skupiając swoją uwagę na tej właśnie sesji fotograficznej. Zorientowałam się wtedy, że na głównej stronie widnieje Katie Holmes i mówiąc kolokwialnie szczęka mi opadła. Brawo dla kunsztu fotografa i stylisty, czyli Toma Munro i Katie Mossman, którzy sprawili, że ta amerykańska aktorka w żaden sposób nie przypomina już młodego podlotka z kultowego serialu "Jezioro marzeń".

Na zdjęciach jest ubrana m.in. w sukienkę z przezroczystą ścianką od Stelli McCartney, buty od Christiana Louboutina, delikatną satynę, jedwabne bluzki, ołówkową spódnice i salonowe futra, a do tego wszystkiego dodano wyraziste skórzane bransoletki i cienkie pierścienie oraz dodatki od Givenchy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz