piątek, 9 września 2011

Idziemy do kiosku, a później idziemy na zakupy, czyli Avanti w pierwszej odsłonie!

Dzisiaj rano obudziłam się z myślą, że właściwie popełniłam na mojej stronie karygodny błąd i postanowiłam szybko go naprawić. Doszłam bowiem do wniosku, że trochę dziwnie jest umieszczać opisy zagranicznych pism o modzie pomijając jednocześnie te krajowe. Pisanie o zawartości brytyjskich, niemieckich, włoskich i hiszpańskich gazet ma sens pod względem merytorycznym, bo możemy w prosty sposób przekonać się jakie trendy lansowane są w krajach zachodnich. Tylko trzeba przy tym pamiętać, że wymiar praktyczny ma raczej pisanie o zawartości lokalnej prasy, bo to właśnie w tej są przykłady ubrań i dodatków, które jeszcze tego samego dnia możemy sobie kupić. Nie musimy się oszukiwać, bo to przecież oczywiste, że żadnej z nas nie stać, aby wydać całą fortunę na markowe ubrania prezentowane w najpopularniejszych magazynach mody. A jednak możemy od czasu do czasu uszczknąć z naszego portfela przysłowiowe parę zł na ubrania znajdujące się w krajowych butikach. To właśnie skłoniło mnie do porannego spaceru w kierunku osiedlowego sklepu i kupienia najnowszego wrześniowego już numeru Avanti. Bez analizowanie i zagłębiania się w inne pozycje, które stały obok na półce, ze spokojem w sercu mogę stwierdzić, że ten magazyn jest najlepszym przykładem na zakupowy poradnik. W innych miejscach znajdziemy tylko małe, często wręcz okrojone działy poświęcone temu co aktualnie znajduje się w sklepach. Czasami raz na kilka miesięcy zdarza się jakiś wyjątkowy dodatek, zwłaszcza taki przedświąteczny, w którym niestety umieszczane są tylko przykłady rzeczy świątecznych, których i tak już potem nie ma w sklepach. Mogłabym wymieniać tak długo, bo zauważam same pozytywy tego pisma i wydaje mi się, że na chwile obecną będę pisać same dobre rzeczy. A poniżej zamieszczam kilka przykładów na ciekawe zakupy z Avanti. Enjoy!


Wystarczy spojrzeć za okno, aby zauważyć, że jesień zbliża się już wielkimi krokami. Jak co roku pojawia się problem tego co na siebie założymy i jak co roku musimy wziąć się w garść i spędzić w centrach handlowych te miłe i wyczekiwane kilka długich godzin na poszukiwaniu nowej garderoby. Zwłaszcza jeśli chodzi o ciepłe kurtki, płaszcze i solidne obuwie. Już za kilka tygodni czeka nas wielki wiatr, wichury, deszcze i ulewy dlatego musimy się poważnie przygotować. W pierwszej części poświęconej Avanti postanowiłam przedstawić Wam ich pomysły jesiennych butów na słupku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz