Światowe trendy
Pop-up Shopy to najnowszy trend w marketingu sprzedaży zagranicznej tzw. sklepy tymczasowe, które powstają w odpowiedzi na tendencje obowiązujące w modzie, wzornictwie, bądź sztuce. Choć Pop-up Shop cechuje tymczasowość i sezonowość jest to wyjątkowe miejsce z duszą i klimatem, w którym zachowana została dbałość o wszystkie szczegóły. Projekt łodzkiego sklepu przygotowała Grupa Projektowa Oshi, odpowiedzialna za aranżację wnętrz m.in. Family Room w Manufakturze oraz Łódź Art Center - Portiernia Desing Cafe.
Najnowsza kolekcja
Jedynym stałym elementem sklepu była kolekcja "Flow", czyli aktualna propozycja na wiosnę i lato prezentowana podczas ostatniegoFashion Week oraz doceniona przez największy modowy magazyn na świecie Donna Collezioni. - Pierwsza edycja Pop up shopu w Łodzi cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem. Muszę przyznać, że ze względu na to, iż był to nowy koncept w Polsce, wymagał trochę czasu na oswojenie się odwiedzających z ideą znikającego butiku. W pop up shopie przez cały czas były obecne stylistki, które informowały o koncepcie, więc po kilku chwilach klientki swobodnie czuły i poruszały się po całym wnętrzu. Największym zainteresowaniem cieszyła się oczywiście moja kolekcja, gdyż informacje prasowe zachęciły wiele moich stałych klientek do odwiedzenia butiku. Do sukienek panie często dobierały biżuterię dostępną w Łodzi tylko na czas trwania pop up shopu - opowiada projektantka.
Perfumy, kieliszki i czekolada
Oprócz strojów z wiosenno-letniej kolekcji projektantki można było kupić produkty innych znanych marek, obecnych w Manufakturze. - Udało się również zainteresować panie nowymi zapachami dostępnymi od tego roku w Sephorze. Dużą niespodzianką dla klientów było pojawienie się ekskluzywnych produktów Almy, co wywołało pozytywne zaskoczenie. Ideą wydarzenia była prezentacja tendencji sezonu w różnych dziedzinach wzornictwa, dlatego można było kupić także wyselekcjonowane produkty z Home&You czy nawet Leroy Merlin - wspomina Agata Wojtkiewicz.
Międzynarodowe sukcesy
Agata Wojtkiewicz to znana polska projektantka mody, wielokrotnie wyróżniana w konkursach Złota Nitka MTŁ i Złota Fastryga MTP. Nominowana do tytułów Damy Sukcesu w 2005 roku oraz Projektanta Roku 2005 oraz 2006. Projektantka co roku prezentującą swoje kolekcje w Alei Projektantów w ramach Fashion Week Poland. Posiada duże doświadczenie w stylizacji oraz prowadzeniu szkoleń z wizerunku. Jest autorką pokazów podczas europejskich targów odzieżowych CPD Dusseldorf i w zabytkowej bibliotece Solvay w Brukseli. Według publikacji "Modą Zaklęci - antologia polskich projektantów" należy do najlepszych współczesnych projektantek mody. Stroje projektantki zostały zaprezentowane w finale polskiej edycji "Top Model", a jej kolekcja ukazała się w magazynie Donna Collezioni wiosna/lato 2011.
Plany na najbliższą przyszłość
Jak przyznaje sama projektantka są już plany związane z kolejnym otwarciem sklepu. - Po zamknięciu Pop up shopu moja kolekcja będzie dostępna w atelier, gdzie można umówić się poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy dostępny na mojej stronie - zdradza Agata Wojtkiewicz - Poza tym warto pamiętać, że Pop up shop jest w swojej idei wydarzeniem cyklicznym dlatego planujemy ponownie otworzyć go już w przyszłym sezonie, o czym będziemy wcześniej informować wszystkich mieszkańców naszego miasta.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz