poniedziałek, 27 lutego 2012

TAG Co jest w mojej kosmetyczce - zdjęcia kosmetyków


Postanowiłam szybko zrekompensować Wam urwany filmik i pokazać resztę zawartości mojej kosmetyczki na poniższych zdjęciach. Wydaje mi się, że dodatkowy komentarz na temat tych kosmetyków jest zbędny w tym momencie, bo dokładnie to samo będę mogła Wam zaprezentować już w marcu. Jestem tego pewna, bo to co widzicie to moje aktualne must have i pozostanie ze mną jeszcze na wiele tygodni :) Z góry przepraszam Was za skromność tej całej zawartości - pewnie spodziewałyście się całej masy, fajnych i drogich pokładów, kolorowych cieni oraz różnorodnych lakierów, ale prawda jest taka, że te kilka drobnych rzeczy ze zdjęć znakomicie wystarcza mi w codziennym wychodzeniu z domu. Na końcu pragnę zwrócić waszą baczną uwagę na prawie całkowity brak mojego makijażu, czyli jedynie delikatnie nałożoną jedną warstwę tuszu do rzęs :) Sama nie wiem jak to możliwe, że pokazuje się światu bez eyeliner'a, ale najwidoczniej potrafię zaakceptować siebie taką jaką jestem, a to duża zmiana w moim życiu :)

2 komentarze: