niedziela, 19 lutego 2012

Mój najnowszy artykuł w serwisie HaloLodz.pl - Wyprzedażowe last minute


Zwykłemu laikowi może się wydawać, że tegoroczne wyprzedaże są już na półmetku, ale w świecie modowych szafiarek to właśnie teraz nastał najlepszy moment na zakupy. Całości podsycają wszechobecne napisy i plakaty informujące o ponad 70% zniżkach na wybrane produkty.

Tanio, taniej i... najtaniej

O tym, że to właśnie teraz panują największe przeceny można z łatwością przekonać się na widok dziesiątek kobiet obładowanych wielkimi torbami, które z nieukrywaną satysfakcją opuszczają łódzkie sklepy i galerie handlowe. - Według mnie to najlepszy moment w roku na tanie zakupy, bo właśnie teraz sklepy ogłosiły największe wyprzedaże i wreszcie można kupić bardzo dużo ubrań znanych marek w stosunkowo niskich cenach - mówi Monika Epert, łódzka fryzjerka - Oczywiście zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba się bardzo spieszyć, bo to już ostatnie chwile tegorocznych przecen. Właściwie z każdym dniem coraz więcej rzeczy znika z półek, a ilość wieszaków ogranicza się z każdą następną godziną. Jestem pewna, że ponad połowy rzeczy, które widziałam dzisiaj w sieciówkach jutro nie będzie już dostępnych, bo wszystko jest teraz kupowane w zastraszającym tempie.

Weź dwa, a zapłać jak za jedno

Procentowe zniżki to nie jedyny sposób na skuteczne przyciągnięcie dodatkowej klienteli. Obecnie znane marki i wiodący na rynku producenci damskiej odzieży kuszą swoich odwiedzających jeszcze większymi promocjami. Dobrym przykładem jest jeden z młodzieżowych butików znajdujący się na pierwszym piętrze łódzkiej Manufaktury, który właśnie rozpoczął całkowitą wyprzedaż swoich przecenionych produktów ogłaszając tym samym, że wybierając dwie rzeczy, przy kasie płaci się jedynie za jedną. - Jestem wieloletnią miłośniczką tej marki i dobrze wiem, że ta kampania jest powtarzana za każdym razem, więc postanowiłam odczekać pierwsze zniżki tylko po to, aby teraz kupić wszystko w dużo większej ilości - zdradza Magdalena Cholicz, łódzka studentka - Poza tym to świetny moment, żeby kupić drobne prezenty dla bliskich przyjaciółek, bo wybierając dla siebie jedną bransoletkę wiem, że mogę drugą wziąć zupełnie za darmo i podzielić się nią z kimś kto dzielnie towarzyszy mi podczas zakupowych szaleństw - dodaje uśmiechnięta.

Modne czy nie modne? Oto jest pytanie!

Podczas końcowych wyprzedaży warto również pamiętać o trendach i prognozach na nadchodzących sezon. - Bardzo często podczas wyprzedaży zdarza mi się mimochodem obserwować tłumy dziewczyn, które robiąc zakupy kierują się raczej melancholijną słabością do danego produktu, które widziały w sklepowej witrynie już od dawna. Dla przykładu moja koleżanka z klasy bardzo chwaliła sobie ostatni zakup cekinowej sukienki w dość intensywnym kolorze. Mówiła o niej od kilku tygodni, ale nie było ją na nią stać, bo jej cena przekraczała sumę 300zł, a teraz podczas ostatniej przeceny upolowała ją za połowę - mówi Asia Zagórska, łódzka licealistka - Jednak ja uważam to za błąd, bo moja znajoma zupełnie nie wzięła pod uwagę tego, że ta sukienka właśnie wyszła z mody. Jest zbyt wyzywająca, błyszcząca i nadaje się jedynie na okres zimowy. A w nadchodzącym sezonie panować będą delikatne i subtelne barwy, więc oprócz ceny powinniśmy brać jeszcze pod uwagę inne kryteria takie jak kolor, krój i fason, bo w przeciwnym razie może się okazać, że w modnym butiku kupimy właściwie coś już bardzo nie modnego.


 

2 komentarze:

  1. Fajny artukuł!!
    Ja planuję "nalot" na Tiffi :)) mam nadzieję, że jeszcze coś z wyprzedaży się tam uchowa ;)
    A co do tłumów w galeriach - podobno mamy kryzys gospodarczy... :/

    OdpowiedzUsuń
  2. CIEKAWY ARTYKUŁ :)

    ZAPRASZAMY DO NAS :

    http://ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM
    http://ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń