sobota, 17 grudnia 2011

Dołącz do uwolnionych od prasowania!

No dobrze przyznaje się bez bicia, że ostatnio podświadomie w moim umyśle pojawiła się myśl, że nic mnie już nie zdziwi w krajowej modzie. Wychodziłam z założenia, że nawet najbardziej szokujące pomysły będą brać swój początek z innych państw, więc przeglądanie sobie zagranicznych stron poświęconych modzie wystarczy mi do tego, aby być hop do przodu przed innymi miłośniczkami mody. Jakże się myliłam! Nie wiem nawet jak w wymowny sposób opisać tu na blogu moje ogromne zdziwienie, gdy po raz pierwszy natrafiłam na hasło NIEPRASUJ.PL zrobimy to za Ciebie! Biję się w pierś, bo mojemu zaskoczeniu nie było końca! A wszystko za sprawą artykułu w moim serwisie internetowym pod tym linkiem: http://www.halolodz.pl/wiadomosci/ciekawostki/artykul,7881,nie-prasuj-zrobi%C4%85-to-za-ciebie.html Powiem wam szczerze, że chętnie skorzystam z oferty tej firmy tylko po to, aby przekonać się jak im to wychodzi. Uważam również, że ich pomysł jest genialny, więc za samą kreatywność dostali ode mnie 100 punktów w kredycie zaufania! Myślę nawet, że byłabym skłonna oddać w ich ręce swoją najlepszą i najdelikatniejszą ze wszystkich posiadanych bluzkę, by później zachwycać się jej nienagannym wyprasowaniem. A póki co POLECAM! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz