czwartek, 13 października 2011

Idealne kolczyki na idealny wieczór

Już od pewnego czasu zbierałam się z zamiarem zaprezentowania wam moich nowych kolczyków. Kupiłam je kilka tygodni temu w małym sklepiku w centrum naszego miasta. Ich cena okazała się powalająco niska, bo z tego co pamiętam zapłaciłam za nie coś około 25 zł. Mimo tego, że mam w domu całkiem sporo par czarnych kolczyków, nie mogłam powstrzymać się przed zakupem tych oto kolejnych. Musicie przyznać, że są piękne prawda? Gdzieś na dnie mojego serca ukrywa się ciche upodobanie do gotyckich przedmiotów, a ta biżuteria właśnie takie mi przypomina. Chociaż właściwie w ich wyborze kierowałam się przede wszystkim misternym wykonaniem przekonującym mnie do tego, że będą one idealnie pasować do jakieś idealnej sukienki, a wszystko to podczas jakiegoś idealnego wieczoru. Oczywiście pozostaje mi tylko dodać, że od tych kilku tygodni, czyli od czasu, gdy je kupiłam, nie było jeszcze żadnego idealnego wieczoru, a co za tym idzie okazuje się, że moje kolczyki są wciąż całkiem dziewicze... jak znaczna połowa zasobów mojej biżuterii haha! Enjoy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz