wtorek, 6 września 2011

Wrześniowy przegląd prasy - part 1

Z ręką na sercu przyznaję, że wrzesień miałam rozpocząć od aktywnego przeglądu trendów prezentowanych w krajowej i europejskiej modzie. Jednak natłok obowiązków i podróż związana ze zmianą kraju, w którym przebywam spowodowały, że oglądanie magazynów i gazet musiałam sobie odłożyć na później. Dzisiaj wygospodarowałam na to trochę czasu i muszę prosić Was o wyrozumiałość, bo w taki sposób robię to pierwszy raz. Do tej pory przeglądanie ulubionych kolorowych pism było dla mnie rozrywką i czystą, odprężająca mnie wręcz przyjemnością. Teraz czuję jednak presję, aby wybrać dla Was najciekawsze fragmenty z magazynów, do których jak podejrzewam większość z Was nie ma najmniejszego dostępu. Mam nadzieję, że z tygodnia na tydzień i z miesiąca na miesiąc będzie mi to wychodzić coraz lepiej, więc liczę na wasze konstruktywne komentarze. A póki co zapraszam Was do pierwszego magazynowego przeglądu prasy. Na pierwszy ogień rzucimy hiszpańskiego Vogue'a, w którym aż roi się od propozycji toreb i dodatków z wężowej skóry. Ja oczywiście nie jestem sprzymierzeńcem niepotrzebnego zabijania zwierząt, ale wychodzę z założenia, że zawsze można zadowolić się dobrą imitacją. Warto dodać, że w tym sezonie postawimy na kolor, czyli czym barwniejsze motywy tym lepiej! Królować będą wszelkie odcienie zieleni, pomarańczu i brązu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz